ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ Κου ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΚΟΡΔΙΛΗ, ΣΤΟ kifissiaonline.gr ‘’ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ’’

skordilis---Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Κο. Γιώργο Σκορδίλη, μαχητικό Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Κηφισιάς, για την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στον εκδότη τηςηλεκτρονική μας εφημερίδας Κο. Χρήστο Αγγελίδη.

Με λόγια σταράτα και χωρίς υπεκφυγές απάντησε στις ερωτήσεις μας. Εμείς θέλουμε να του ευχηθούμε ότι το καλύτερο στις προσπάθειες του.

Καλή δύναμη και να συνεχίσει απτόητος το έργο του.

1)    Πως νοιώθετε τώρα ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος ;

 

Νοιώθω το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μου όπως μέχρι σήμερα και την ίδια θέληση για να συμβάλω με τον καλύτερο τρόπο στην επίλυση

των προβλημάτων που τους απασχολούν.

 

2)    Η αποχώρησή σας από το συνδυασμό ΠΟΛΗ ΦΩΣ που υποστηρίχθηκε από το ΠΑΣΟΚ αφορά και στις σχέσεις σας με το συγκεκριμένο πολιτικό χώρο;

 

Η απόφασή μου σχετίζεται απόλυτα με τη λειτουργία και την πορεία του συνδυασμού το τελευταίο διάστημα. Τροφοδοτήθηκε από στάσεις και συμπεριφορές που παραβίαζαν σημαντικές αρχές και αξίες μου. Σε ότι αφορά τις σχέσεις μου με το ΠΑΣΟΚ , όλοι γνωρίζουν ότι υπήρξα επί σειρά ετών μάχιμο στέλεχός του . Οι θέσεις για εθνική ανεξαρτησία , άμβλυνση κοινωνικών ανισοτήτων , ενδυνάμωση κοινωνικής συνοχής και αλληλεγγύης ,ενίσχυση συμμετοχικών θεσμών όπως η τοπική αυτοδιοίκηση, ήταν και παραμένουν θέσεις μου. Δυστυχώς , το ΠΑΣΟΚ είναι εκείνο που έχει αλλοιώσει το πολιτικό του στίγμα.

 

3)    Τι σας οδήγησε σ΄αυτή την απόφαση;

 

Μια σειρά γεγονότων που αποκάλυπταν με σαφή τρόπο τη διαφορά στην αντίληψη σχετικά με το ρόλο και τη λειτουργία του συνδυασμού, το χαρακτήρα και την προοπτική του καθώς και η ανεπάρκεια της επικεφαλής κας Συνοδινού να εξασφαλίσει συνοχή και αποτελεσματικότητα.

4)    Πιστεύετε ότι η κα Συνοδινού δεν μπορούσε να εκτελέσει τη θεσμική της υποχρέωση ως αντιπολίτευση;

Παρά τη θητεία της επι σειρά ετών σε θέσεις ευθύνης της δημόσιας διοίκησης και την εμπειρία της ως Δήμαρχος , στοιχεία που θα μπορούσαν να θεωρηθούν εχέγγυα

ικανότητας για την εκπλήρωση τέτοιου ρόλου, εν τούτοις η πραγματικότητα απεδείχθη διαφορετική.

5)    H αναστολή λειτουργίας του συνδυασμού ΠΟΛΗ ΦΩΣ δημιουργεί πρόβλημα στην άσκηση αντιπολίτευσης ;

Καταρχάς το γεγονός αυτό φανερώνει μια ανεπίτρεπτη νοοτροπία ιδιοκτησιακής αντίληψης της παράταξης . Αποδυναμώνει τις δημοκρατικές διαδικασίες και προσβάλει τους θεσμούς .

6)    Ποια τα επόμενα βήματά σας; Ως ανεξάρτητος θα σταθείτε απέναντι στη δημοτική αρχή ;

Πρωταρχικό μου μέλημα ήταν και παραμένει η εκπλήρωση της εντολής που μου έδωσαν οι συμπολίτες μου στις τελευταίες εκλογές με όρους ευθύνης και αξιοπρέπειας. Επιθυμία μου είναι η συνάντησή μου με στάσεις και απόψεις που είναι συμβατές με τις πεποιθήσεις μου και τα οράματά μου. Ήμουν ανέκαθεν υπέρμαχος της δημιουργικής αντιπολίτευσης και όχι της στείρας αντιπαράθεσης.Θα συνεχίσω λοιπόν να στηρίζω κάθε τι θετικό για το Δήμο μας και να αντιτίθεμαι σθεναρα σε κάθε τι που τον υπονομεύει.

 

7)    Μπορείτε να κάνετε πρόβλεψη για τις εξελίξεις στις επόμενες δημοτικές εκλογές;

 

Η ρευστότητα στο κοινωνικό , οικονομικό και θεσμικό περιβάλλον καθιστούν κάθε πρόβλεψη παρακινδυνευμένη.

8)    Πως κρίνετε τη δημοτική αρχή ;

Είναι θετικό ότι παρά τη δύσκολη συγκυρία που βρισκόμαστε ως χώρα ο Δήμος μας, δεν ανήκει στους “ ελλειμματικούς” πράγμα που μας επιτρέπει να ελπίζουμε . Εν τούτοις έχει περιορισθεί εδώ και πολύ καιρό σε απλή διαχείριση και δεν έχει στοχοθετήσει παρεμβάσεις που θα φέρουν αυτοδύναμη ανάπτυξη.

9)    Ως Πρόεδρος του συλλόγου “ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” πείτε μας πως εξελίσσονται τα προβλήματα στην περιοχή ;

Το αποχετευτικό , μετά από επίπονες προσπάθειες του Συλλόγου, των υπηρεσιών του Δήμου και της Περιφέρειας οδηγείται σύντομα σε ολοκλήρωση.Παραμένουν όμως τα

προβλήματα κατοχύρωσης των κοινόχρηστων χώρων που έχουν ορισθεί στην περιοχή καθώς και εκείνα της αλλοίωσης των αναδασωτέων και αδόμητων χώρων.

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

