ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΡΑΙΩΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΤΟΥ

image002Η υποψηφιότητα του Νίκου Αναγνωστάτου για τη Δημαρχία της Κηφισιάς, φαίνεται ότι δημιούργησε ανησυχίες, διότι κυκλοφορούν φήμες ότι θα αποχωρήσω «όπως τις προηγούμενες φορές».  Προκύπτει επομένως η ανάγκη να ενημερώσω, κυρίως τους δημότες της Κηφισιάς, πως και γιατί είχα αποσύρει την υποψηφιότητά μου σε δύο περιπτώσεις στο παρελθόν, για να διαπιστωθεί ότι μάλλον επαίνους δικαιούμαι παρά μομφή, έτσι ώστε οι Κηφισιώτες να συνεχίσουν να με εμπιστεύονται όπως στο παρελθόν και να πιστέψουν ότι θα αποκαταστήσουμε την φυσιογνωμία της Κηφισιάς, όπως όλοι την επιθυμούν, ακόμη και όπως την ονειρεύονται 

Η πρώτη φορά λοιπόν, ήταν το 1998, όταν μεταξύ τεσσάρων υποψηφίων, παρόλο που είχα εκλεγεί πρώτος και με διαφορά μεγάλη, σύμφωνα με την διαδικασία που είχε καθορίσει ο Κώστας Καραμανλής, το χρίσμα δόθηκε σε άλλον. Κάτι που ως γνωστό τότε ήταν στην κυριολεξία διορισμός, Η εκτίμησή μου ήταν ότι εξωθεσμικοί παράγοντες οι οποίοι γνωρίζουν τον χαρακτήρα μου και το ήθος μου, δεν θα ήταν δυνατό να στηρίξω θέσεις αντίθετες με τη νομιμότητα και τα συμφέροντα της Κηφισιάς, «φρόντισαν» με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και ο καθένας για τους δικούς του λόγους, να μη γίνω Δήμαρχος. Ένα από τα «επιτεύγματά» τους ήταν η αποδυνάμωση του ψηφοδελτίου μου με αποχωρήσεις επίλεκτων μελών, λόγω χρίσματος και παράγοντες της Νέας Δημοκρατίας να με πιάνουν από το λαιμό να υποχωρήσω. Έτσι και με δεδομένο ότι χωρίς χρίσμα δεν υπήρχε ελπίδα επιτυχίας, υποχώρησα και υπηρέτησα τον δήμο ως αντιδήμαρχος και πρόεδρος του «Κηφισέα», με μεγάλη επιτυχία.

Η δεύτερη φορά ήταν το 2002, όταν, χωρίς εγώ να ζητήσω χρίσμα, με πρωτοβουλία ΟΛΩΝ των συλλόγων της Κηφισιάς, επισκέφτηκαν τον τότε αρμόδιο, εκλιπόντα, Τζαννετάκη, ζητώντας του να δώσει το χρίσμα σε εμένα, ως τον πλέον κατάλληλο. Συγχρόνως του προσκόμισαν και δήλωση πρότασης για τη Δημαρχία, σαράντα οκτώ (48)  Πανεπιστημιακών καθηγητών που κατοικούν στην Κηφισιά, με ένα αξιοθαύμαστο κείμενο, θεωρώντας με ως τον πλέον κατάλληλο. Απλά ο εκλιπών το πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων και αγνόησε τους συλλόγους, δίδοντας το χρίσμα σε άλλον, δικής του επιλογής. Ύστερα από όλα αυτά και με την δικαιολογημένη απογοήτευσή μου, αποσύρθηκα, όχι μόνο από την υποψηφιότητα αλλά και από τα κοινά της Κηφισιάς, επιλέγοντας να εκτονώσω την δραστηριότητά μου με τη δημιουργία Βιομηχανίας Ανακύκλωσης στα Οινόφυτα, μια καινοτόμα βιομηχανία, η οποία λειτούργησε με επιτυχία για έξι χρόνια. Με την αποχώρησή μου έστειλα επιστολή σε καθένα από τους καθηγητές και σε όσους με στήριζαν, εξηγώντας τους τους λόγους αποχώρησής μου, ζητώντας τους να κατανοήσουν την απόφασή μου. Δημοσιεύτηκε τότε στις εφημερίδες μια δήλωσή μου «κατάθεση ψυχής», όπως την είχαν χαρακτηρίσει, για να γνωρίζουν όλοι οι Κηφισιώτες ότι η αποχώρησή μου ήταν αναπόφευκτη και πέραν της θελήσεώς μου.

Όλα τα πιο πάνω πιστοποιούν ότι αλλού πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες για την απόσυρσή μου τότε. Τώρα σε εποχή αποδυνάμωσης της πολιτικής και των πολιτικών, το χρίσμα δεν έχει την ίδια επιρροή και για αυτό το λόγο φρόνιμο είναι να μη δοθεί χρίσμα και έτσι αισθάνομαι δυνατός να προχωρήσω, με την βεβαιότητα ότι θα αλλάξει το κλίμα, θα μας εμπιστευθούν οι Κηφισιώτες και θα επιτύχουμε τις υψηλόφρονες βλέψεις και προσδοκίες μας και καλώ όλους τους δημότες της Κηφισιάς να μας δώσουν την δυνατότητα να το αποδείξουμε.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

