ΤΟ ΚΕΠ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

SONY DSC

Tο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Κηφισιάς επισκέφθηκε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης μετά τη διεύρυνση των υπηρεσιών που παρέχονται προς τους πολίτες με μια απλή αίτηση, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία.

Τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης υποδέχτηκαν ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Νίκος Γ. Χιωτάκης και η Αντιδήμαρχος Δημοτικής Διακυβέρνησης και Αλληλεγγύης, Νίνα – Ασπασία Βλάχου οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τα 3 παραρτήματα ΚΕΠ που λειτουργούν στο Δήμο Κηφισιάς αλλά και για την γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση προς τους πολίτες.

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας οι πολίτες «με μία επίσκεψη και μία αίτηση», θα μπορούν να λαμβάνουν από τα ΚΕΠ φορολογική ενημερότητα, ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου, βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, πιστοποιητικό γέννησης, πιστοποιητικό ιθαγένειας, βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης για τον ΟΓΑ και βεβαίωση αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικό σημείωμα του ΝΑΤ. Επίσης, μέσα στους επόμενους μήνες οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ και σε σχέση με το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, το e-παράβολο, καθώς και τα πιστοποιητικά στρατολογίας.

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις προσπάθειες εκσυγχρονισμού των ΚΕΠ και στις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρουν και ευχαρίστησε τους υπαλλήλους για τη συστηματική και μεθοδική δουλειά τους.

Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Νίκος Γ. Χιωτάκης υπογράμμισε ότι «με ικανοποίηση βλέπουμε ότι όλο και περισσότερες υπηρεσίες θα εξυπηρετούνται με μια μόνο επίσκεψη στα ΚΕΠ και είναι κάτι που όλοι το θέλουμε και το προωθούμε ειδικά σήμερα που στο Δήμο μας λειτουργούν τρία ΚΕΠ, δύο, στη Δημοτική Ενότητα Κηφισιάς και ένα στη Νέα Ερυθραία τα οποία, διεκπεραιώνουν σημαντικές εργασίες».

Η Αντιδήμαρχος Δημοτικής Διακυβέρνησης και Αλληλεγγύης, Νίνα – Ασπασία Βλάχου δήλωσε ότι «οι πολίτες αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τις υπηρεσίες των ΚΕΠ. Καθημερινά δεχόμαστε τις θετικές τους κρίσεις, για την εξυπηρέτηση, πόσο μάλλον τώρα, που θα διευρυνθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες».

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s