ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ Ε. ΑΓΓΕΛΙΔΗΣimage003

ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

c-angelides2 Φίλοι και Φίλες,

Με αφορμή την ανακοίνωση των υποψηφίων συμβούλων με τον συνδυασμό «Νίκος Χιωτάκης Σίγουρα Βήματα», του Δημάρχου κ. Νίκου Χιωτάκη, ο οποίος με συμπεριέλαβε ως υποψήφιο σύμβουλο της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, σε ένα πολυσυλλεκτικό ψηφοδέλτιο, άξιων συμπολιτών μου, θεωρώ υποχρέωση μου να τον ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη και εκτίμηση στο πρόσωπο μου, η οποία χτίστηκε τα τελευταία 12 χρόνια, μετά από μια διαρκή συνεργασία.

Η μεγάλη πρόκληση για εμένα είναι η δέσμευση μου απέναντι σας να αγωνισθώ για την παραγωγή έργου στον δήμο μας αλλά και την υπεράσπιση της αξιοπρέπειας των ανθρώπων, την πρώτη και μεγαλύτερη αξία της ζωής.

Πιστεύω ότι αρκετοί από εσάς με γνωρίζετε πολύ καλά, γνωρίζετε τους αγώνες μου για την πόλη μας και ότι στηρίζομαι αποκλειστικά και μόνο στις δικές μου γνώσεις και δυνάμεις κοιτώντας μπροστά, βαδίζοντας πάντα με  «Σίγουρα Βήματα».

Έχω πλήρη επίγνωση ότι ο αγώνας για να πετύχουμε τους στόχους και το όραμα μας για την πόλη μας, αυτήν που θα παραδώσουμε στα παιδιά μας, είναι δύσκολος και σημαίνει διεκδίκηση, θυσίες, σκληρή δουλειά, ειλικρίνεια και ανθρωπιά.

Σε αυτόν τον αγώνα δηλώνω ΠΑΡΩΝ.

Εύχομαι κάθε επιτυχία σε όλους τους συνυποψήφιους μου, από όλους τους συνδυασμούς, προτρέποντας τους να δώσουμε έναν αγώνα καθαρό και τίμιο χωρίς προσωπικές έχθρες και επιθέσεις, διότι ο κοινός μας εχθρός είναι η λύση των προβλημάτων της πόλης μας και των συμπολιτών μας.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

